loading...
تارنگارمحمدمرادی+محترم آباد
Moradi17 بازدید : 11 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
امشب دلتنگت هستم،بیشترازقبل.نمیدانم چگونه بادلتنگیت کناربیایم.دلتنگم!چگونه به توبگویم؟چگونه به توبفهمانم؟خدایاتوبه اوبگو،توبه اوبگوکه چقدردلتنگش هستم.به اوکه زبان مرانمیفهمدبه اوکه ناخواسته ازمن رنجیده است به اوکه نمیدانددلتنگیش دل سنگه مرا لرزانده است.خدایا!چه کنم؟توبگوچه کنم بادلتنگیش؟چه کنم بانبودش؟کاش میشدآدمهادلتنگی همدیگررا احساس کنند!کاش دل به دل راه داشت وای کاش وای کاش...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ازمطالب تارنگارراضی هستید؟
    ازمطالب تارنگارراضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 5
  • بازدید کلی : 253